دارالترجمه ناتی

ترجمه با مهر ناتی در دارالترجمه ناتی فرنام در میرداماد با همکاری مترجم ناتی برای افرادی که می خواهند مدارک خود را به مراکزی در استرالیا ارائه دهند امکان پذیر است.

دارالترجمه ناتی میرداماد

مهر ناتی

اگه نمی دانید  مهر ناتی چیست ما همه چیز در مورد مهر ناتی را برای شما نوشتیم و می توانید در قسمت وبلاگ ما بخوانید.

ترجمه تخصصی

با توجه به اینکه مهر ناتی برای افرادی است که قصد ارائه مدرک به کشور استراليا را دارند مدارک مطابق اصطلاحات این کشور ترجمه می شوند.

اسكن مدارک

با توجه به اینکه کلیه مدارک برای ارگانهای واقع در استراليا به صورت الکترونیکی ارسال می شود، در دارالترجمه ناتی فرنام، کلیه مدارک بعد از پرینت با کیفیت مناسب در حجم مورد قبول به صورت PDF برای شما ایمیل می شود.

قیمت مناسب

مبنای محاصبه هزینه مهر ناتی بر اساس برگ انگلیسی است، جهت کاهش هزینه مهر ناتی در ترجمه سعی می شود از فونت کوچکتری به نحوی که خوانایی خود را از دست ندهد استفاده شود.

زمان کوتاه

ترجمه مدارک در پرونده های با تا ۱۰۰ برگ حداکثر ۷ روز کاری می باشد، اما در پرونده های کوچکتر زمان تحویل بین ۲ الی ۳ روز کاری می باشد.

نحوه ارسال مدارک جهت مهر ناتی

جهت ترجمه با مهر ناتی شما می توانید تنها اسکن مدرک را ایمیل و یا برای شماره دفتر با واتس اپ ارسال کنید. در زمان اسکن مدرک حتما توجه کنید که مدارک می بایست توسط دستگاه اسکنر اسکن شود.

دارالترجمه ناتی

کیفیت ترجمه با مهر ناتی

با توجه به اینکه اکثر مراکزی که مهر ناتی ارائه می کنند مترجم ناتی در دفتر حضور ندارد و تنها مترجمان فرم زن اقدام به ترجمه می نمایند، اشتباه در ترجمه مدارک بسیار زیاد است. در دارالترجمه ناتی فرنام ترجمه توسط مترجمان حرفه ای صورت می گیرد و سپس توسط مترجم رسمی قوه قضاییه بازبینی می شود و در نهایت توسط مترجم ناتی مهر و امضا می شود.

سفارش ترجمه